lördag 27 februari 2010


Tjoho så roligt att våra curlingdamer efter en lång och spännande match kunde kamma hem OS-GULDET! Jättekul att de dessutom försvarade sin medalj från 2006. Jag orkade dock inte se hela matchen utan jag somnade efter ungefär halva.
Kände mig sliten igår och det vet jag inte riktigt vad det beror på. Skolan åkte ju till Skellefteå i tordsags för att umgås och ha trevligt tillsammans! Bra för sammanhållningen. Ingenting stod på programmet utan vi fick disponera vår tid själv. Gick på stan en stund, fikade, strosade och kollade in vad som fanns. Tillbaka till Scandic för lite vila, gick till relaxen en stund, fixa till mig och sen middag kl 19.00. Väldigt god köttbit, lemonpaj till dessert. Trots att jag gick och lade mig ca halv 12 så var jag jättetrött igår. Jag sover som bekant inte så gott första natten i en ny säng, dessutom delade vi rum så man stör ju varandra en hel del. Tog så bussen 10.30 hem (den ordinarie chartrade bussen gick 14.15 och det kändes onödigt att vara kvar så länge. Kom hem och sov så gott på soffan i över 2 timmar.
Nu är det sportlov och jag hoppa mycket på ett bra väder så att man kan vara ute och gå, då kanske krafterna kommer tillbaka och att tröttheten försvinner! Hoppas hoppas!

Inga kommentarer: