fredag 27 mars 2009

Solig kall fredag, det gör ingenting alls för hellre kallt och soligt än varmt och mulet. Man blir helt klart piggare om solen skiner. Nu blir det sommartid på söndag och om det tycker jag inte! Här uppe i norr skulle vi klara oss alldeles utmärkt utan sommartid! Jag känner nämligen av att jag stiger upp en timme tidigare på morgnarna. Det här brukar pågå i 1-2 veckor efter tidsomställningen. Så känslig är jag för tidsförändringar!
På lördag är det läge för att släcka en timme! No problem jag är borta på SMASK, bara de inte släcker där...Hörde att radio Rix gör sändningsuppehåll i en timma, snyggt gjort!
I morgon bär det av på buggkurs, ska bli kul men spännande. Vilka träffar man på en sån kurs, jag har faktiskt lite fördomar. Få se om de besannas..jag hoppas inte det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Buggkurs! Vad kul :)!

Ulla-Karin