onsdag 11 mars 2009

Har jobbat hela den här veckan men går på någon sorts sparlåga för jag vill bara sova när jag kommer hem. Förkylningen har nu spritt sig till sonen som är hemma. Igår kom TV4 och intervjuade mig angående elevernas matstrejk som pågår. Usch vad det var oroligt att få en mic uppstoppad i ansiktet. Efteråt visste jag inte vad jag hade svarat på de frågor som ställdes till mig. Jag såg inte nyhetsinslaget för jag tyckte att det kändes så konstigt. Har dock kollat på nätet och jag är bortklippt!!!!Det känns fantastiskt. De vinklade hela inslaget på ett annat sätt än vad de hade tänkt från början. Oh vad jag är glad för det eftersom jag inte riktigt vet vad jag svarade, tänk om jag hade sagt något ofördelaktigt och i efterhand ska stå till svars för det. Nu tror jag inte att det var så men det bästa är ju ändå att inte behöva delta alls.

Inga kommentarer: