tisdag 3 mars 2009

Äntligen är månaden mars här! Det betyder för mig att det vänder och jag blir gladare, piggare, skrattar mer, ser frammåt, behöver inte sova så mycket och jag ser allt så mycket ljusare.
Nu känns det bra och det går mot vårvinter, vår, försommar och sommar som jag älskar så mycket.
Igår var det junta, tjatter, god mat och högt till tak som det alltid brukar vara. De andra gick på bio medan jag avvaktar några dagar för att mamma och mannen ska med mig.
Jag och mamma har varit till Haparanda och IKEA idag. Ganska mycket snörök, och vinterväglag gjorde det jobbigt att köra. Köpte inte så mycket utan vi handlade det mesta till syrran som hade en hel lista.
Vi åkte över till Finland och kollade in det nya stora köpcentret "På gränsen". Vi hittade endel roliga butiker men våra krafter var slut så vi köpte ingenting utan vi bestämde oss för att köra hemåt.

Inga kommentarer: