fredag 6 mars 2009


Fredag och nu är nästan sportlovet slut, usch vad snabbt det har gått. Det känns knappt att jag har varit ledig. Tyvärr har inte vädret varit det bästa så jag har inte ens varit sugen på att vara utomhus. I tisdags var jag och mamma på Ikea och i onsdags så jobbade jag. Idag har jag skjutat sonen och kompisar till Skellefteå där de ska tillbringa 2 dygn framför datorn på Dreamhack. Där for även den dagen. Nu får jag ta tag i mig och ta det lugnt, njuta, läsa och vara ute en stund nu i helgen.

Har sett Så ska det låta, ett riktigt roligt program den här veckan med. Förra veckans program med Markoolio var en hit men Martin Stenmarck var en rolig en den här veckan. Jill Johnson är ju alltid bra och vilken pipa den tjejen har.

Har kollat in Lets dance och där skulle ju Elisabeth Höglund ha åkt ut om det hade varit någon rim och reson men nu åkte Niclas Wahlgren ut. Jag får väl egentligen inte klaga då jag inte har ringt och röstat överhuvudtaget. Men jag får väl tycka att det är orättvist i alla fall.

Inga kommentarer: