söndag 13 juli 2008

Söndag


I går var det äntligen sol och fint väder men idag öser regnet ner igen!!!! Det är inget att göra något åt men jag tycker att det är hilma synd i alla fall. Nu börjar våra vänner röra på sig i semester Sverige. Några är i dalarna, andra på Gotland och i Göteborg för den stora cupen Gothiacup. Hoppas det går bra för tjejerna.

Jag och mannen var på bio igår kväll. Vi såg Mamma Mia. Vi har sett musikalen i London och i Stockholm så vi visste handlingen. Den är ganska tunn men filmen som helhet är bra. Skådisarna gjorde en bra insats och jag kände mig glad när jag gick därifrån. Det finns hopp för medelålders. När är man i medelåldern? Hm är jag där? Vet inte......

Tänk att Björn och Benny är ett av världens mest framgångsrika text och musikpar. Deras musik lever fortfarande efter drygt 30 år. Glöm inte att lyssna på Björn Ulveus som sommarpratar idag i P1 kl 13.00.

Inga kommentarer: