söndag 27 juli 2008


Slut på festivalen! Igår kväll var vi hos vänner och grillade innan vi cyklade in till stan för att lyssna på Magnus Uggla. Han gjorde ett bra framträdande, kanske inte lika starkt som det för två år sedan. Helt sjukt mycket folk. Jag hittade en lite stubbe som jag stod på så jag såg faktiskt riktigt bra.

Kompisen som tävlade i GrillJanne kom på en hedrande tredjeplats. De hade aldrig tillagat laxrätten innan tävlingen!

Idag har jag åkt runt till mina morbröder för att fota dem. Vi håller på att göra ett album till mormor med alla barn, respektive, barnbarn samt barnbarnsbarn. En stor familj totalt. Det blir så när man har 4 barn att utgå ifrån. Släkten har idag utökats med ett nytillskott. Min syster har fått sin andra son. Det tog 35 minuter efter inskrivningen på förlossningen så var han född. Snabba ryck! Han ska ev heta Emil. Längd 50 cm vikt 3570g. Imorgon åker hon hem från bb.

Inga kommentarer: