lördag 19 juli 2008

Hemma igen efter 4 veckor i stugan. Här hemma såg det ut minsann efter det att sonen har bott ensam hemma dessa veckor. Han hade dammsugat när han visste att vi skulle komma hem. Jag har skurat toaletterna och dammtorkat men det är bara att ta på ytan. Det finns massor att göra men jag ska vänta tills jag känner höstvibbar. Nu gäller det att njuta varje dag som vi ser solen och det är inte speciellt ofta. Eller jag kanske ska säga att på mornarna ser vi solen men det kommer stackmoln med regn senare under dagarna. Hittils har det varit en riktig skitsommar. När vi var idag och skurade ur stugan fick vi se en vigsel nere på stranden. Då sken solen men det gick vita gäss i havet så de vigdes i rejäl vind. Fick deras äktenskap en rejäl skuts tack vare det? Vem vet inte jag vem vet inte du......

Inga kommentarer: