fredag 13 september 2024

Luleå


En dag full av möten. Började på kontoret för att åka till mina gamla områden i Bergsviken. Där var det utbildning. Sen lunch och Teamsmöte här hemifrån. Samtal och så åkte jag till Luleå. Hade tid på Hermelinen kl 15.30. 15.24 så gick jag ut därifrån och läkaren kommer att skicka en remiss till Lisa & Lisa. De ska göra en tandskena till mig. Blir bra!

Handlade på Coop och tankade bilen innan jag åkte hemåt. Mannen lagade middagen som var plankstek. Sonen kom hit och åt med oss. Sen dessert och så lite Hollywood och idag vann mannen stort då han fick väldigt många jokrar. 

Nu blir det lite Bäst i test innan jag kommer att somna som en stock. Har haft en utmattande vecka mentalt. 

Fredag 13:e och det var en dålig dag för mannen för väldigt länge sedan, då krockade han rejält. Idag var det dags för syskonbarnets flickvän som krockat då hon fick punka på bilen. Det hela slutade med en volt och en kraschad bil. Som tur var så blev hon inte allvarligt skadad men mörbultad. Fredag 13:e är ingen bra dag helt enkelt. 

Inga kommentarer: