måndag 6 maj 2024

Ny vecka


Måndag och samtal under förmiddagen. Sen ett spontantmöte som drog ut på tiden vilket gjorde att jag åkte hemåt för lunch strax efter 12.00. Nästa möte var kl 13.00 på Strömbacka så det blev en snabb lunch. Jag släppte ut Siri så hon fick vara ute fram till jag kom hem igen. 

Idag har snickaren satt in vissa dörrkarmar och så överljuset samt dörr till skafferiet. Blir så bra! Sen är kakelsättaren på plats igen efter sjukdom så nu har golvet i toaletten blivit klart idag. Kul att det händer något! Idag är det bokat kontrollbesiktning fredag 24/5 samt slutbesiktning fredag 31/5! Håller tummarna så hårt jag kan att det ska gå vägen denna gång!

Kalla vindar med 4 plusgrader, mina fingrar är stela av kylan! Huga så trist och i morgon ska det bli än kallare!

Inga kommentarer: