onsdag 8 maj 2024

Mera kök


Jag och mannen har jobbat halvdag då vi slutat kl 13.00 dag före röd dag. Jag har startat min dag i Norrfjärden där jag träffat en kollega och pratat kring kommande lönesättning. Sen åkte jag och jobbade några timmar på kontoret innan jag slutade för dagen. 

Mannen åkte direkt till Trisco för att hämta resterande saker för kök och badrum. Nu är allt här hemma och det är så bra! Idag har montering påbörjats och kontoret är listat så nu kan det rummet användas till att lagra skåpluckor och annat så att det inte blir märken på det. Ivab har varit här och flyttat in pannan i tvättstugan. Toalett och badrummet är nu fogat idag. Bra jobbat av alla!

Jag har planterat om en del tomater och paprikor. Sen har ju mina nya dahlior som jag köpt på rea kommit i jorden. 

Ost och chark stod på dagens middagsagenda. Det var gott och mycket av det finns fortfarande kvar så det blir en till förrätt om vi så önskar?

Inga kommentarer: