tisdag 7 februari 2023

Plus


Graderna ute har idag uppnått 6 plus och det är magiskt om någon frågar mig. Jag älskar när det inte är kallt det enda negativa är att det också blir halkigt då det blir blankis av snön.

Idag har jag ätit med sonen på Big Boy som hade massor med folk då de hade mål för 75:-. Jag har även fått 2 paket som jag har hämtat och nu har det hänt igen. Ett paket på Coop i Munksund och det andra på Ica i Jävre!! De måste ju räkna fågelvägen då det är 2,5 mil till Jävre och några kilometer till Munksund. 

Mannen har jobbat hemifrån under eftermiddagen och jag hade ett seminarium runt kopieringsavtal vid 15.30 så då var jag hemma via Teams. 

Idag har Siri fått sin nya leksak och denna är magiskt rolig för en liten katt. Den ser inte mycket ur för världen men ståltråden ger ett bra schwung så det blir väldigt roligt. Pappersbitarna vet jag inte vad de innehåller men de är så spännande. 

Inga kommentarer: