torsdag 9 februari 2023

Full fart mot helgen


En mulen morgon som gav oss sol mitt på dagen och det har varit +3 grader så det är ganska halkigt ute nu. Startade en maskin med sängkläder och jag valde att byta till äldre sängkläder och pausa de av linne som jag älskar. De far illa med en liten kattunge som lekar så mycket hon bara kan. 

Jag har startat dagen hemma på Teams och konferens. Inte så betungande idag utan vi hade en informativ träff. Sen lunch innan jag åkte vidare för att träffa en medarbetare och hennes baby. Jag fick dessutom hålla lilla Juni och hon luktade så gott! Åkte sen och köpte frukt till båda enheterna, det är så lite men är så uppskattat från medarbetarna.

Dagens middag blev asiatisk lax med soyamajonäs och ris till det. Gott och nytt om jag får säga det själv. Nu är det städat och fint här hemma. 

Inga kommentarer: