fredag 24 maj 2019

Grått

Vilket uselt väder det har varit idag, regn, grått och duggregn riktigt trist! Jag har haft pluggdag så jag har verkligen haft koll på vädret idag. Har varit till stan i eftermiddag och gjort några ärenden på Coop och Åhlens. Har även återlämnat ett par skor som köptes igår. Jag fick sista paret och det är ju helt ok men tyvärr var de söndertrampade i hälen så det var ett litet veck som skavde. Tyvärr fanns det inga nya som de kunde byta emot så jag fick helt enkelt återlämna dem.
Hade dock turen att hitta ett par andra skor på Eurosko, gula, mjuka och otroligt sköna! Lite tur där.

Mannen är på aktiviteter med sitt jobb och de bowlar ikväll. Jag och sonen har varit på Tage och ätit, de hade bara tidiga sittningar så vi var klara redan kl 18.00.
Nu är det Let´s dance som gäller för hela slanten. Hejar på Magdalena och Kristin. Hoppas det går vägen för dem så att det blir final nästa vecka?

Inga kommentarer: