lördag 11 augusti 2018

Nolia

Man kan tro att jag flyttat in på Stora Nolia! Har varit dit 6 dagar av totalt 9 som mässan pågår men nu har jag klippt bort entrebandet så i morgon ska jag inte dit!
Idag har jag och mannen varit dit och jag gick på en väldigt inspirerande föreläsning med Mia Kinning. Hon pratade om vikten av att inreda så att det passar en själv och min stil. Kul att få se lite olika projekt som hon arbetat med.
Har även varit på mopedens dag på Rådhustorget, det var 17:e gången som Pitemoppers anordnade den. Bra gjort säger jag!
Sen har vi varit till Södra hamnen och ätit en räkmacka och såklart en glass från glassbåten.
Idag har vännen Ingela fyllt 50 år så då blev det ett besök på Storfors med god buffé och kaffe samt tårta.
Hade tänkt att röka abborre men det blåser som sjutton så just nu vågar vi inte tända röken, tänk om en endaste liten flaga flyger i väg och antänder en brand..... vi avvaktar och ser om det mojnar fram emot kvällen.


Inga kommentarer: