onsdag 8 augusti 2018

2 dagar kvar

Min semester går  mot sitt slut och jag har 2 dagar kvar att vara ledig. Det känns faktiskt helt ok, det känns som att jag varit ledig länge.
I går på kvällen så träffades jag och två gamla klasskamrater från grundskolan. Vi var på Pensionatet och hade en mycket trevlig kväll med många bra samtal.
Dagen började med ett samtal från sonen som sköt upp vårt möte på Nolia. Åkte då till morfar en stund för att sen åka till Nolia för att lyssna på en föreläsning med Lofsan. Det handlar om hälsa och träning.
Sonen kom kl 13.00 och då var det lunch time, vi gick runt en stund men så gick sonen hem. Jag gick då på ytterligare en föreläsning som handlade om bärbuskar, träd och rosor som är vinterhärdiga här uppe hos oss.
Sen har jag slappat i eftermiddag, en promenad och gräsklippning. Mannen har varit på Nolia under kvällen som har öppet till 20.00 ikväll.

Inga kommentarer: