tisdag 14 augusti 2018

Jobbstart

I går började jag att jobba igen och det känns helt ok efter denna fantastiska sommar som har varit. Nu känns det höst helt plötsligt och temperaturen har gått ner till ca 10 på natten! Klar och krispig luft är här för att stanna ett tag.
Idag är det inläsningsdag och det är dags att komma tillbaka till verkligheten även med det, så plugg på tisdagar är det som gäller nu fram till i september när jag ska till Luleå nästa gång. Så himla skönt att slippa åka till Umeå för en gångs skull.
Mannen ska också börja plugga fastighetsvärdering så han åker en vecka till Stockholm nu i augusti. Kul för honom.
Har varit på synkontroll idag och min syn har försämrats avsevärt, har -2,75 och -3.0 på mina ögon... jag som knappt haft något synfel alls!




Inga kommentarer: