söndag 15 april 2018

Solig helg

Vilken helg vi har haft! Idag så har det tinat ordentligt mycket beroende på att det knappt blev minusgrader under natten. Det gör väldigt mycket om det är mjuk snö på förmiddagen. Solens strålar gör sitt tillsammans med 8 grader varm. Har kunnat sitta ute i min egen tystnad och lyssna på en ljudbok men jag har även läst en hel del om Moderna organisationer. Inte det mest intressanta ämnet men det ingår ju i min utbildning och det kan ju vara bra att kunna.
Idag har det blivit hosta från min förkylning. Inte kul alls men rösten är ju fortfarande helt kass! Har varit så tyst jag kunnat hela dagen. Blir att jobba hemifrån i morgon då jag inte vill smitta ner personalen.
Tea med honung är en bra mirakledryck som jag dricker flitigt dessa dagar.

Inga kommentarer: