fredag 2 februari 2018

Fredag

En tidig morgon och snabbt till jobbet för lite jobb! Budgeten ska jobbas fram och läggas för året. Sen uppvaktning av en 60-åring med lite blommor och fika. Sen hem för en snabb lunch. Tog en friskvårdstimme och gick på massage. Bra för min onda kropp. Denna medicinska massage gör så himla ont men gör samtidigt så gott för den trötta och spända kroppen.
Sen hade jag tagit ledigt resten av eftermiddagen då jag gick till Linnea och färgade och klippte håret. 2088kr fattigare gick jag därifrån. Fint utan grått men som sagt var så är det idag kostsamt att gå till frissan.
Sen hem för tvättdag och middagfix. Sonen kom på middag och idag blev det tyvärr inte någon höjdare. Provade på att köra en rostbiff i sous viden i 2,5 timmar men jag tycker att den fortfarande var alldeles för seg, nu har jag lärt mig det....
På spåret och laget vi hejade på vann inte utan de åkte tyvärr ut. Nu är det slut på grundomgångarna så nästa vecka blir det ännu mer spännande.



Inga kommentarer: