lördag 10 februari 2018

En vecka i februari

Måndag: 5/2 och min mormor hade fyllt 95 år om hon fått vara med. Nu blev det inte så tyvärr. Jat jobbade en 12 timmarsdag 7-19. Hem och middag på Tage med mina killar. Jag bjöd då jag fick resultatet på tentan och jag har klarat juridiken! Fy fasiken så skönt.



 



Tisdag, Pluggdag och det gick hyfsat denna dag.
Onsdag, Vanlig dag!
Torsdag, teamträff under fm, stadieträff under em, barnmottagning under em. Hektiskt! Städdag.
Fredag, Trevlig lunch med kollegor här hos mig. Jobb till 15.30. Middag med son och man och vi körde klassikern plankstek. Vi fick ihop 43 poäng med hjälp av Duo appen och vi var nöjda med denna veckas På Spåret.
Lördag, -1,5 grader och jag säger äntligen!! Nu kan vintern och jag vara vänner igen. Gjorde god frukost med äggröra, bacon, yoghurt, granola, tea och grape. Så gott och mysigt att kunna äta länge. Sverige har fått sin första medalj denna första dag av OS i Peyonyang. Charlotte Kalla slog till på skiathlon och vann guld! 
Promenad och hälsat på hos morfar. Bytt bort julgardinerna hos sonen. Det var på tiden och idag jobbade han 6-13.00 så då passade jag på. Middag här hemma med son o man. Nu blir det Mello. Må bäste artist vinna!


Inga kommentarer: