torsdag 2 april 2015

Skärtorsdag 2015

Vaknade redan före 7 men låg kvar en liten stund. Trots det var mannen försvunnen. Han började 8.00 men åkte tidigt till stugan för att kolla att allt var bra. Vi har ju haft lite problem med att jordfelsbrytaren har löst ut ett par gånger. Det är ju inte alls bra när man har fyllt kyl och frys. Nu har det inte hänt på 2 dagar så faran är ju över. Dessutom finns vi ju här nu.
Skomakaren har fått besök och jag har hämtat mins skor. Lite mer godis och sen har jag skjutsat sonen till arbetsförmedlingen. Vi bestämde oss för att äta lunch på Statt och det var påskinpirerad buffé. Inte särskilt gott, tyvärr!
Det har varit lite tjorvigt hos svärfar och det blir så vid varje förändring och att åka till stugan bidrar ju till det hela. Jag gick dit och packade in de gamla i bilen sen hem och packa mina saker och så ut hit. Allt har gått bra och jag har burit dit vatten. Mannen får fixa resten när han kommer efter 16.30.
När vi kom ut var det dimbank längst ut som nu har dragit in över oss, grått som bara den.


Inga kommentarer: