söndag 5 april 2015

Påskdagen

Flaggan i topp denna påskdag och den har vajat så fint! Strålande sol hela dagen 4 grader varmt och en svag vind. Jag själv har varit inomhus för jag mår verkligen inte bra, sån hosta och helt slut i kroppen. Mannen har jobbat på, solat lite och satt ihop en garderob.
Tanken var att Bo o Märta skulle äta hos oss idag men jag var rädd för att smitta ner de och vi bestämde att mannen tar med mat och äter där och jag äter här hemma i min ensamhet.
Laxsida i ugn med ärtsås och potatis, väldigt gott blev det i alla fall! Sen åt de upp den tårta som var kvar från i går. Jag tror att alla var mätta och nöjda. Vi har ju såklart fixat disken eftersom vi bjöd och har en fungerade diskmaskin.
Nu mästarnas mästare och jag ska snart gå och sova, vilken rolig dag...NOT!


Inga kommentarer: