söndag 26 april 2015

Kallt

Blåsig, kall dag med sol ibland. Inte så kul alltså men trots det har mannen jobbat ute hela dagen med att täcka av poolen och allt bråte runtomkring.
Jag har varit till morfar, kusinen och sen till Solstrand. Där träffades vi tre som ska till NY och idag har vi talat om boendet. Vi har beslutat oss för att hyra en lägga och nu håller vi tummarna för att vi får den.
Har bakat kolakakor med lakrits och de blev så goda!
Svärmor har varit hit och ventilerat tankar och funderingar, det är många sådana just nu för det händer en hel del i livet. Inte alltid kul och lätt att bli gammal när man inte får vara helt frisk.
Just nu tog mannen med sin far på en liten utflykt till staden, kanske lite mat ska inhandlas och lite kläder ska hämtas? Man vet aldrig, får snart se vad utflykten ledde till?


Sufflén som jag gjorde förra helgen!


Utflykt från altanen förra helgen!

Sista bilden på Passaten innan jag lämnade den på Åke Erikssons bil. En bra bil och helt klart den bästa som jag har ägt. Dessutom den bil som jag har haft längst tid. Hej då WZS655!

Inga kommentarer: