torsdag 21 augusti 2014

Skolstart

Så har då äntligen skolan dragit igång och jag har en annorlunda start i mitt nuvarande jobb. Inte alls som jag är van med alla elevmöten men jag får ju möta alla elever i stället!
Fullt upp även idag och det är många ändringar och frågor så här i början. Lokalerna var ju inte helt 100% klara men det har gått bra trots att det är lite oredigt så här första dagen. Efter några dagar till så kommer allt att vara löst.
Mammas sambo har hämtat bord hos både vår lägga men även hos sonen eftersom de var utspridda, tur att vi bor nära. Jag har precis kommit på att jag har lovat att fixa dessert till på lördag.
Mannen jobbar kväll så jag myser med tända ljus och ett jäkla buller. Vet inte om det är åska eller hamnen men det konstiga är att det inte finns någon båt i hamn just nu??

Inga kommentarer: