torsdag 28 augusti 2014

Dagens rapport

En bra dag där jag hunnit med många saker i mitt jobb. Enda inbokade saken idag var tandläkaren och det gick ju bra även detta år. Tandsten har jag ju alltid så det räknar jag med, men en av mina gamla kindtänder har spruckigt. Det beror på att den gamla amalgamfyllningen har expanderat och det här betyder att emaljen har spruckigt och det är ju inte alls bra, just nu är det så att jag inte störs av det utan jag har lite ilningar men som sagt var så är det helt ok och då får det vara så. Priset 840:- helt ok enligt mig och jag blir kallad igen om ett år.
En av mina stambutiker lägger ner och det är så trist när vi får färre och färre lokala butiker. Visst är det bra med kedjor men jag gillar personliga butiker. Har i alla fall varit och shoppat lampor till 50% rabatt.
Köttfärspaj som mannen lagat till middag. Gott och kul att få sätta sig till dukat bord.

Inga kommentarer: