onsdag 23 juli 2014

Nackspärr

Vaknade med nackspärr och det har inte gått över ännu. Beror kanske på att jag körde nercabbat i går och hade även sidorutorna nere eftersom det var så varmt?? Ont gör det i alla fall så jag har tagit det ganska så lugnt idag.
32 grader och nästan ingen vind, det gjorde att jag tog en stund på stranden och jag har badat 3 gånger. Shit vad varmt det är! Jag brukar ju klara värmen bra men nu är det nästan på gränsen vad jag klarar av, har suttit i hammocken i skuggan och läst under eftermiddagen. Några samtal har jag också ringt.
Son och man samt jag har varit in till stan och testat på festivalmaten på PDOL. För mig blev det en klassisk oxfilérulle. God men förutsägbar.Nu har jag gjort PDOL för i år. I morgon ska ju mamma och syster äta hos mig och då kommer vi att ha första parkett på Roxy storband men det är ju inget som jag har valt utan det blir bara så eftersom vi bor där vi bor.

Inga kommentarer: