lördag 26 juli 2014

Middag

Gårdagens middag i läggan för syster och mamma var jättetrevlig. Vi åt drack och lyssnade på Roxy bigband. En bra kväll som avslutades med att mannen hämtade mig 23.30 för färd hit ut. En väldigt varm natt så jag hade svårt för att somna.
I morse steg jag upp 7.30 för färd med mannen till stan för att hämta upp bilen och handla på Kvantum. Jag kan lova att jag sänkte medelåldern i affären.... Bra att få det gjort för sen hade jag hela dagen på mig att göra annat. Har hälsat på morfar och köpt en handfläkt till honom som han kan ha i denna värme.
Har varit ner och badat men inte legat på stranden idag, dock har jag läst en stund.
Vi har haft kompisar från Umeå på besök och det var så trevligt. Mycket surr och skratt. Nu är klockan midnatt och det är 19,6 grader men i kväll är det rått ute.

Inga kommentarer: