torsdag 19 juni 2014

Semester!!!!

Nu är även jag ledig i minst 4 veckor, tjoho så himla skönt! Vill ha sol, värme och god mat.
Mannen klipper gräset, det gjorde även jag för ett antal dagar sedan. Fick fylla soppa 2 ggr i tanken så det gick 10 liter. Tyckte det var konstigt men jag klippte på....idag kommer mannen in och frågar om jag tyckte att det luktade konstigt när jag klippte.
-Nej, jag märkte inget konstigt.
-Gräset är dött där du har kört!
-Jaha, jag märkte inget doft av bensin??
-Konstigt, då jag öppnade huven var det minst 10 hål i bensinslangen, det sprutade som en fin fontän....
-Hm, jag märkte inget förutom att det gick väldigt mycket soppa!

Ja så går det till hos oss :)
Mannen har bjudit på fantastisk god mat, skaldjurssås med färsk pasta och ett fantastiskt gott vin till! Bra start på semestern
I morgon är det midsommar, vi är här hemma med vänner. En lugn och bra dag eftersom vi ska åka söderut på lördag.



Ett bildsvep från senaste dagarna, vacker fullmåne, vacker regnbåge, vackra skuggor och ett fantastiskt vin!

Inga kommentarer: