fredag 2 maj 2014

Klämdag

Jag har varit ledig idag, sov till 8.15 och vaknade precis när mannen åkte till jobbet. Har tvättat och varit på massage på Korpen. En halvkroppsmassage i 30 minuter och det var så himla skönt för min rygg, axlar och skulderblad. Ny tid bokad nästa vecka!
Sen blev det lunch med sonen på Penryt. De har börjat med lunchbuffé och jag var positivt överraskad. Riktigt gott och många rätter att välja från.
Solen kommer fram från och till men värmen är inte alls på plats, tyvärr måste jag säga som älskar sommar!


Jag har blivit uttagen till Buzzador och jag ska prova på att använda gelesocker multi. Det är sådant socker som underlättar när man tillverkar Pannacotta. Det ska bli riktigt roligt att prova på, kommer nog till veckan så jag återkommer när jag har testat.

Inga kommentarer: