tisdag 20 maj 2014

20/5

Igår hade vi årets första riktiga sommardag med en temp på +21,5 grader. Det var helt fantastiskt!! Tyvärr varade det endast igår men man får väl vara glad för det lilla.
Hade arbetsplatsträff i går så min dag började 7.10 till 20.00 en ganska dryg dag med andra ord. Hade ett ärende på stan i går och när jag lika var där så tog jag med mig posten. Fattade först inte vad som hände utanför läggan men det var Sd som pratade med partiledaren i spetsen. Förutom han var det ca 600 personer som hade en tyst demonstration med ryggen mot karln. En god sak, men det jag tänker på är att detta parti får väldigt mycket uppmärksamhet. På bästa sändningstid finns det i TV våra morgontidningar hade flera hela uppslag samt första sidorna. Tänk om ingen hade kommit så hade de inget att skriva om!

Inga kommentarer: