onsdag 14 maj 2014

Dagarna springer i väg

Oj vad snabbt tiden går. Jobbar på i ett rasande tempo men det är roligt. Både bra och mindre bra saker händer hela tiden och många beslut ska tas. Organisationen är ju en sak som inte alltid gör alla nöjda men vi hjälps åt för att det ska bli så bra som möjligt. Många möten och ibland känner man verkligen med föräldrar, usch så jobbigt vissa har det. Så tacksam för de mina!
Har varit och röstat i EU-valet, det tog väl en så där 2 minuter. Gjorde valbarometern i en tidning och det var inget roligt resultat. Jag blev mest Sverigedemokrat, men jag kan lova att jag inte lade min röst på detta parti. De ska tydligen komma hit till Piteå för att tala på torget och jag har blivit inbjuden till en tyst demonstration mot detta. Nu tycker jag ju att mångfald och demokrati är viktigt och det viktigaste vi kan göra är ju att rösta på det vi tror på. Att demonstrera mot något tror jag inte mycket på. GÅ OCH RÖSTA för att de partier som står för demokrati och mångfald. Detta är viktigt så att partier som  inte uppskattar alla människor inte kommer in i EU och får sin röst hörd där.

Inga kommentarer: