fredag 25 april 2014

Fredag!

Tjoho så skönt 16.30 idag när jag fick helg! 16.30 tänker ni det är väl inte så tidigt....men jag har jobbat till 20.15 en kväll och till 19.30 en annan kväll. Många kvällar blev det denna vecka. Jag har ju en summa pengar i den tjänst jag har men det blir många övertidstimmar just nu, That´s  life!
Har fått lite positiva vibbar idag och jag återkommer så klart det är klart.
Just nu jobbat jag på med nästa års budget och personal och det är inte så lätt att få ihop allt. Hade ju hoppas på en massa pengar till resurser och personal som inte behöver jobba på andra enheter. Är också realist men det är ju alltid kul om alla som önskar kan få vara kvar....
Mannen och jag har ätit en fantastisk måltid. Lammfilé, potatisgratäng men grönmögelost, fräst spetskål och vinsås a´la Lallertedt. Till detta fantastiskt goda serverades ett gott rött Amarone vin.

Inga kommentarer: