måndag 23 juli 2012

Middag!

Eftersom det var lite halvmulet under förmiddagen så tog jag en snabb stadstur. De har precis börjat att stänga av stan, bygga tält och flytta bort saker inför Piteå dansar och ler som börjar på torsdag. För oss som bor mitt i smeten så betyder det här att vi har fri entré men även ljud och stök dygnet runt. Nu bor vi ju i stugan och väljer själva när vi ska delta men sonen hade jobbigt ifjol när han jobbade 8-17 under torsdag och fredag. Inte mycket sömn när det blir tyst runt 4 på morgonen. I år är han ledig och då behöver han ju inte tänka på det utan han kan sova länge om han vill.
Idag blev det middag i stugan bredvid med svärmor och svärfar tillsammans med sonen, svägerskan och svåger. Supermätt gick jag tillbaka till vår stuga runt 21.
Jag formligen älskar danska serier och Borgen är en serie som jag har följt ett bra tag.

Inga kommentarer: