tisdag 31 juli 2012

???

Har försökt att ta mig in på bloggen tidigare idag men det har funnit ett meddelande att www.namnet.blogspot.com är spärrad!! Är det någon som har varit med om liknande. Vem har spärrat den och varför?? Förstår ingenting... En väldans blåsig dag här ute till havs och fortfarande trots att klockan har passerat 19 så är det vit gäss på havet. Tog tag i penseln idag och målade det sista fönstret samt dörren. Insidan ska gå från blå till vit och det betyder i alla fall minst 3 varv, gjorde det första idag så nu är den en michmarch av blå/vit. Jättefult men det ska bli bättre tillslut.

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Jag vet andra (som har blogger) som fått upp konstiga meddelande men inte jag.

/Lisa

Vissla sa...

Man blir så funderad...nu löste det sig ju som sagt var men jag vill ju komma åt min blogg! //H