tisdag 5 juni 2012

Regn regn och regn!!!

Fy vad det regnar och idag är dessutom den stora studentbalen här i Piteå. Jag lider med alla fina ungdomar som ska på sin stora kväll och det bara regnar. Många trodde ju att de kunde åka nercabbat men det är ju bara att glömma. Hoppas de får en rolig kväll i alla fall trots att de måste vara inomhus. Jag har varit på avslutningsfest hos vår kursledare för fotokursen. Vår lärare är en fantastisk värdinna som gillar att bjuda och idag stod det 2 pajer, 2 sallader, 2 ostar, bröd jordgubbstårta, kaffe, avec, öl och vin på menyn. Gott var det och vi har haft en fantastisk fotokurs. Avslutade det hela med att titta på våra "best of". Riktigt rolig kväll!

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Längtar också tills jag ska få gå fotokurs. Men det dröjer för jag ska först spara ihop till en kamera och det dröjer nog 2 år till. Jag sparar mina småpengar i "ett rör" och sen när jag köpt kameran vill jag lära kännan den och slutligen måste jag kunna gå bort en stund på kvällarna och då bör han vara några år till så jag ska väl gå kursen om ca 3-4 år MEN....

Den som väntar på något gott - väntar aldrig för länge :-)

/Lisa

Vissla sa...

Jätteroligt och lärorikt men sen måste man öva öva och öva för att det ska blir riktigt bra! Lycka till när än det blir! //Helena