lördag 30 juni 2012

40 år

Hemskt väder med kuling och regn, min kropp skriker efter sol och värme. Just den här blåsten och regnet gör ont i hela mig, inte bara lederna utan jag blir ledsen och loj! Syrran fyller 40 år idag så vi ska iväg till Djupviken på firande med kaffe och tårta! Vaknade med migrän så efter frukost som jag knappt fick i mig så somnade jag helt utmattad på soffan i drygt 2 timmar. Hade de mest konstiga drömmar som kom till mig mest troligt beroende på tabletten Immigran. Medicin kan påverka oss på de mest udda sätten, men vad ska man göra när man håller på att gå i bitar av smärta?

2 kommentarer:

Monika sa...

Jag känner mej också loj o nere....gillar inte den sommar som varit,får hoppas på bättre när man får semester....
/Monika

Vissla sa...

Nej det har ju varit en riktig skitsommar hittills i alla fall! Nu kan det bara bli bättre...//H