fredag 30 december 2011

Gott slut!

Det går inte att lägga in bilder här på bloggen och det känns frustrerande! Har ingen aning hur jag ska bära mig åt???
Veckan har flutit på trots att jag inte har gjort så mycket. Igår var jag dock och hjälpte till på minnesstunden som hölls för min arbetskamrats man. Tråkigt och vemodigt men det blev i alla fall en ljus stund med delande av en massa minnen. Minnena lever kvar länge och de är ju släkt och vänner som håller det vid liv.
Idag tog jag med bästa L på champangebrunch på Järnspisen. Buffé och ett glas skumpa sen fanns det ett efterrättsbord också. Mätta och belåtna gick vi därifrån.
Jag får önska er alla ett Gott slut och ett riktigt Gott Nytt 2012!!

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Gott Nytt År till er också från ett fortfarande grönt Stockholm :-)