lördag 3 december 2011

Lördag


Åkte till Luleå i morse för att besöka Åhlens och köpa några julklappar Jag skulle även köpa mig en matberedare då min nuvarande har brunnit. Svåra att få tag på, då jag endast ska ha en liten standardmaskin utan en massa mixers och extra tillbehör. Åkte till 2 stormarknader men det var ElGiganten som jag handlade i. Egentligen går det utan min tanke för jag stödjer ju alltid lokala butiker om det går men tyvärr fanns det inte på hemmaplan.
Åhléns saknar jag ju nästan varje dag så där blev det en ljusslinga och en massa strumpbyxor. I september så återkommer de ju till Piteå och jag är helt lysrisk över det!!
Ha en trevlig 2:a advent!

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Tiden bara springer i väg nu, ta´t lugnt i julstressen :-)

/Lisa

Vissla sa...

Ingen stress här inte Lisa. Vi köper några julklappar till sonen och mina syskonbarn men i övrigt är det lugnt. Vi ska fira jul hos mamma, det blir första gången på 19 år som vi inte är hemma på julafton.