torsdag 4 mars 2010


Har varit och tränat idag med 2 vänner. Kul att få sällskap, träning däremot är ju inget som jag gillar speciellt mycket. I morgon kommer jag nog att vara rejält öm i mina muskler. Solen har visat sig från sin bästa sida idag och jag satt en stund bakom väggen i lä och läste Ica Kuriren och drack en kopp te. Jag brände mig massor på läppen för jag hade tagit en termoskopp och det var jättehett, stoppade munnen i snöhögen några gånger för att dämpa smärtan. Det måste ha sett jätteroligt ut om någon skulle ha sett mig, nu var så inte fallet för snöhögarna är såååå höga att ingen så att jag satt därbakom.

I morgon kommer Mattias hit för några dagars vistelse, hoppas det blir bra väder så att vi kan vara ute och köra skoter, grilla och mysa i snön.

Svärföräldrarna finns på någon av Kanarieöarna och de ringde i dag, 22 grader och växlande låter riktigt skönt tycker jag.

Inga kommentarer: