söndag 16 augusti 2009




Hemma igen efter en snabbtur till stugan. Mannen håller på att måla det sista på boden och den blir så fin. Vi har ätit middag i grannstugan och det var så gott, sen var det familjemästerskap i boule. Tyvärr visade pensionärerna var skåpet ska stå för de vann båda matcherna.


Mannen o jag kröp ner i badtunnan och njöt en timme i det 37 gradiga vattnet som ångade upp i den kalla natten. Marchallerna brann fint runt omkring oss. Mysigt värre men nu återlämnar vi tunnan igen. När jag badar blir jag ibland påverkad efteråt så att jag får en svimminigsattack, det hände igår men det går ju över. Det här beror på mitt låga blodtryck och är inget farligt men det är ju otäckt.
Sitter och kollar på VM, vilka duktiga människor! Jag fattar inte att de orkar hålla på...det gäller ju alla sporter såklart. Tänk er träning 6 dagar i veckan år ut och år in. Tala om motiverade för att orka hålla på. Tur för oss soffpotatisar att vi kan titta på deras prestationer på TV.

Inga kommentarer: