måndag 24 augusti 2009


En härlig helg till ända. Kvartersfesten var trevlig och lugn, men det är alltid kul att träffa de man inte umgås ofta med. Vi bestämde då i alla fall att det ska bli en tradition....alltså vi kör även nästa år men då skulle det minsann vara på en lördag. Vi var totalt 29 vuxna och ett antal barn så uppslutningen var det inget fel på.


Min släkt har haft den årilga kräftskivan och i år höll vi till hos mamma på Djupviken. Grabbarna var med en stund men sen åkte de i väg på minilan. Höga diskussioner förekommer alltid i det här sällskapet men det är härligt!

I dag har jag varit på nya jobbet....mycket att sätta sig in i. Att jag nu ska jobba som specialpedagog gör att jag har massor att göra. Man kan inte förändra världen och det är ju ingen som tackar mig om jag blir utbränd så jag gör så gott jag kan utan att dräpa mig.

Inga kommentarer: