fredag 20 februari 2009


Lyssnar just nu på Nordnytt och de säger att papperstidningen är på väg bort. Så kan det nog vara på sikt men nog tror jag att vi är många som föredrar en papperstidning. Jag blir rent förbannad de morgnar som tidningen är försenad (tyvärr har det varit allt för ofta den sista tiden pga problem i tryckerier). Då plockar jag fram datorn på bordet och börjar att läsa. Det blir ett substitut men nog känns det lite tungarbetat. Man får länka hit och dit, underrubriker och undersidor inte särskilt kul!

Nu har jag kursat i två dagar i Luleå. Jag har varit på en utbildning som heter AB 05, allmänna bestämmelser 05. Inte särskilt roligt, men väldigt nyttligt. Det finns många avtal och lagar som styr bestämmelserna som finns.

Jag har dessutom hunnit med att PIM-examineras idag. Ett diplom fick jag och lite tårta. Sen vidare till nästa möte: ett extrainsatt styrelsemöte. Puh vilken dag!

Sonen och jag har ätit på Thaigarden tyvärr var min mat inte jättegod idag heller! Nu blir det långt till nästa gång jag ska äta där....När man har haft otur 2 gånger på raken och jag har ätit olika rätter så känns det inte som en slump. Nu testar vi en annan restaurang nästa gång.

Inga kommentarer: