lördag 14 februari 2009


Idag har vi skurat ur mormors lägenhet på Hortlaxgården. Det var både sorgligt men även skönt att sätta punkt. Nu är det bara begravningen kvar och den är på onsdag. Känns som att det blir en tung dag men det är ju en sådan dag som bara ska göras.

Vi har ätit trerätters på Valdino, det var supergott. Jag åt caesarsallad med seafood, oxfilé samt marängswiss. Ni sitter jag och jäser i soffan. Har just sett melodifestivalen, deltävling 2. Mycket högre klass än förra veckans tävling. Måns Zelmerlöv och H.E.A.T gick vidare till finalen. Amy Dimond och Lilli & Sussi gick vidare till andra chansen. Kollar en en romantisk komedi på TV3, En perfekt man tror jag att den heter men jag är som sagt var inte helt säker.
Har ni blivit firade idag när det är alla hjärtansdag? Jag tänker på de som inte har någon utan är alldeles ensamma, inte kul att tänka på.

Inga kommentarer: