måndag 19 maj 2008

Sommar?

Majmånad och det är enligt almanackan sommar, men vart fan tog den vägen? Här uppe i norr har vi fortfarande inte kännt något av den i alla fall. I morse var det drygt 2 grader när jag vaknade. Väntar mig bara att det ska vara snö någon morgon.
Var i Stockholm på kurs i förra veckan och där blommade syrenerna men det var kallt där också ca 7 grader, regn och blåst.
Känner mig stressad och spänd för jag har gjort klart det sista inför universitetsbesöket på torsdag. Ska bara läsa igenom min rapport en sista gång. SKÖNT att det snart är klart. Inget klart med jobb till hösten man jag är ju ganska van vid att det är så. Det skulle bara kännas skönt om man hade klart inför nästa termin innan man går på sommarlov.
Sonen har också en del jobb att göra inför sitt sommarlov, men han är så lugn att jag blir stressad av att se honom. Det ordnar sig är han paroll....man kanske skulle må bra av att ha mer av det i sin egen kropp.

Inga kommentarer: