onsdag 7 maj 2008

Jippieeeee jag är just färdig med mitt projektarbete. Har fått råd och tips och även läshjälp av en kompis. Tack för det, då går ett arbete framåt. Själv sitter man och läser och läser samma sak om och om igen. Det känns som att man kan alla ord utantill. Då blir man också hemmablind. Jag hade missat endel stavfel men även formfel.
Dammet ligger som en hinna i hela huset men det får bli morgondagens projekt att städa.
Till helgen ska jag läsa en bok om språk som jag har en hemtenta på. Sen ska jag försvara mitt projektarbete 23 maj och efter det är jag helt klar med 30poäng. HURRA HURRA
Åker till Stockholm tisdag och onsdag till veckan så det blir skönt att få tänka på något annat. Ska i och för sig på kurs och jag kommer inte ens att hinna in till staden men någon tur i Arlandastad ska jag nog hinna med.
På lördag blir det Bryggargatan, ska plocka fram menyn och kolla vad jag ska beställa, mums!

Inga kommentarer: