fredag 29 november 2019

Firad och klart!

Nu är jag RR- Riktig Rektor. Orden ligger bra i munnen tycker jag. :)
Nu har jag varit i Umeå. Deltagit i runda bords samtal. Ätit fantastiskt god mat på Hunger & Törst. Avslutat utbildningen med tårta och fått den efterlängtade nålen. Så mycket jobb för något så litet....


Nu är jag hemma sen i onsdags kväll. Har haft semester under 2 dagar och tvättat, fixat och lagat mat. Idag är det Black Friday och kl 7.00 i morse började butiken under oss att spela högt då de öppnade butiken!! Fasiken så trist att vakna utav det när jag är ledig!!!
Idag kl 17.00 öppnade så dörrarna för Öppet Hus med familj, släkt och vänner och det blev en fin kväll med 23 personer som kom för att fira. Maten räckte, bra med dryck och trevlig stämning. Jag fick så otroligt fina presenter och vackra blommor. Vid 22.00 gick de sista och då har vi röjt undan lite disk och bord.
Nu är det lite lugn och ro innan det är dags för att sova. En otroligt fin vecka som jag kommer att bära med mig när hjärtat under resten av mitt liv.

Inga kommentarer: