tisdag 5 november 2019

Femte november tjugohundranitton

En tisdag i november så hände det inte så plötsligt! Jag har efter 3 års studier lämnat in mitt examensarbete. Trodde aldrig att jag skulle bli klar men nu är jag i princip det! Så otroligt skönt och med hjälp av sonens kunskap så hoppas jag att det ska bli godkänt? Jag har 2 uppgifter kvar att göra och så en bok som ska läsas. Tyvärr inte en bok som tilltalar mig utan det är bara att ta tjuren vid hornen och göra det. Sista träffen med RP17:1 blir 26-27/11 i Umeå. Härliga tider!
Har även tvättat en hel del idag, började redan 6.30 i morse och nu är allt klart. Bra med två stora maskiner och bra med torkrum.
Vi ska dessutom få byta förråd och få det i vårt egna hus. Känns ju otroligt bra att hyresvärden äntligen lyssnat på oss. Vi har ju idag förrådet i ett helt annat hus långt bort och en annan lägga i det huset har sitt förråd i vårt hus. Nu har en gäst flyttat då kan vi passa på att byta förråd, winn winn för alla!
Soligt och krispigt ute med -11. Otroligt vackert dock, så skönt att det inte snöar och slaskar. Ger ju mer energi då det är ljust och soligt ute.

Inga kommentarer: