fredag 25 oktober 2019

Snö i morgon

En fredag och så behövligt med ledighet. Veckorna går snabbt och det känns som måndag-fredag. Behöver återhämtning just nu. Nästa vecka är det läslov så skolan är stängd men fritids är ju igång. Jag ska passa på att ta lite extra ledighet då många av personalen är lediga och då får jag mindre att göra.


Sonen har varit här i kväll och vi har ätit oxfilé och klyftpotatis. Gott! Mannen är på AW med banken och de är på Fiore. Hoppas de blir nöjda med kvällen.

Idag har det varit grått hela dagen med mycket regn. Imorgon ska det övergå i snö. Vet inte vad jag tycker är bäst av dessa två?

Abstract till min uppsats är inlämnad idag och det var sista dagen så jag var verkligen i sista sekunden. Uppsatsen har jag fått tillbaka och den ska fixas ytterligare en gång.
Nu blir det Doobidoo, kul program!


Inga kommentarer: