tisdag 29 oktober 2019

Hektiskt

Vaknade halv 7, och jag hade pluggdag men den gick i stöpet då jag åkte i väg till Ikea i Haparanda. Mamma, syster o Emil var med. Ganska drygt innan man är framme men det vet jag ju. Det är ganska halt ute med -4 och strålande vackert med en låg sol. Den var dock irriterande i ögonen hela vägen hemåt. Vi var framme strax före 10 och det var nästan inget folk då men det fylldes på allt eftersom. Inga stora inköp ca 770:-. Åkte hemåt igen efter lunch och strax före 15 var vi hemma.
Sen vid 17 så hade jag bokat bord för sonen, och syskonbarnen för att de skulle få testa på Pinchos. Tror att vi alla var nöjda efter dagens middag. Mysigt och kul sätt att köpa sin mat.
Nu blir det slapparkväll då mannen är på sin herrklubb. Jag ska påbörja lite läsning inför rektors och imorgon ska jag plugga hela dagen. Har komp resten av veckan då jag har mycket tid att plocka ut.

Inga kommentarer: