tisdag 11 juni 2019

Hortlaxgården

Min pluggdag som en vanlig tisdag. Började dagen på behandling hos Linda och det är så mysko att något som inte känns hjälper så mycket. Det var tredje gången och jag har haft ont de senaste 3 dagarna men symtomfri i 11 dagar. Helt fantastiskt!
Sonen har idag hjälpt mig med mitt arbete, han är fantastiskt duktig på att formulera sig och förstå kopplingar till texten som jag inte har en susning om! Bra att ha hjälp på så kort avstånd. 
Idag har värmen försvunnit och det var 7 grader i morse och ca 11 idag. Brr så kallt och mycket vind även idag. 
Har ikväll varit på jakt efter Turex ett medel mot kålmal, vi har otroligt mycket just nu som svärmar och min grönkål är snart borta eftersom de äter upp den.Men tyvärr hittade jag inte det och vet inte var jag ska hitta det?
Har även varit hos glada goa morfar. Kom dit vid 18.00 och han blir så otroligt glad när man kommer. Kul att komma och besöka honom. Jag har fixa programmering i hans telefon, han har 3 kortnummer som har försvunnit då hans telefon slutade fungera ett tag. Tyvärr är det så att det visas hemligt nummer när man nu ringer från hans telefon.




Inga kommentarer: